Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

,,Jsem Prožitkář…“

Čas plyne rychleji a my se nestačíme divit, jak rychle se všechno mění. Tedy alespoň tak, to cítím já…  

Každý z nás se mění, změna nemusí být ale vždy vidět na první pohled. Často se odehraje změna, kterou cítíme v našem nitru, v našem srdci i Duši. Je to stav, kdy cítíme, že máme na to, abychom udělali a dělali něco, co nám třeba o pár let později přišlo nemyslitelné.

K Ezoterice a Duchovnu jsem se poprvé dostal před šesti lety… Tenkrát by mne nenapadlo, že někdy budu schopen stoupnout si před cizí lidi a mluvit… Tohle jsem si ověřil až v roce 2015, kdy jsem obhajoval svou Absolventskou práci. Obhajoba dopadla na výbornou a já nikdy nezapomenu na moment, kdy mi Paní předsedkyně komise řekla: ,, Pane Beránek, máte to strašně zajímavý, ale už nemáme čas.“ 

Těch změn, co se odehrály v mém nitru je tolik, že nevím, kterou pokračovat. Protože každá ze mne udělala toho, kým jsem Tady a teď.

Významné změny se stanou, když je nejméně čekáte třeba tím, že Vám Vesmír pošle Lásku, Přítele, Vaši druhou polovinu a Vy pak začnete žít. Poznáte svět, který jste před tím neviděli. To je tak, když se otevře srdce i Duše… Je to, jako byste se znovu narodili… Začali nový Život.

Nedávno jsem něco řešil s kamarádem, říkal jsem mu, jak moc se těším až… A on mi odpověděl, že prý to moc prožívám. A já na to, že jsem prostě prožitkovej…  A tak jsem si vymyslel slovo, kterí mne dokonale vystihuje. Jsem prostě Prožitkář. :-) 

Autor: Václav Beránek | sobota 9.1.2016 15:57 | karma článku: 7,50 | přečteno: 156x
  • Další články autora

Václav Beránek

Cesta Života aneb každý máme svou roli

V dnešním uspěchaném světě, který se točí snad čím dál rychleji, jsme neustále bombardováni negativními zprávami a někteří z nás mají zkrátka pocit, že svět je prostě a jednoduše zlý a zkažený, avšak nic není jen černé. Vše je totiž tak, jak má být vše má také svůj čas. Ač se nám to nemusí líbit a může nám to být takříkajíc "proti srsti", a říkáme si, že svět je nespravedlivý a že to, co se nám v našich životech děje, nebo se událo minulosti prostě nedává žádný smysl, ale s odstupem času zjistíme , že nás to posílilo a posunulo dál na naší cestě, Cestě života...

28.4.2014 v 17:40 | Karma: 5,81 | Přečteno: 276x | Diskuse| Ostatní

Václav Beránek

V lidských vztazích na datu nezáleží ...

Je neuvěřitelné, jak to rychle utíká, další měsíc z roku 2014 je ten tam. Byl to měsíc, ve kterém jsme mohli sledovat Zimní olympijské hry, které byly pro Českou Republiku opravdu vydařené. Česká výprava si ze Soči odvezla 8 cenných kovů... Další událost, která se šíří každý rok do všech obchodů, obchůdků a cukráren. A to v podobě červených srdíček, bonbónů, plyšáků a dalších a dalších ,,zbytečností", které stojí hříšné peníze a již zmiňovaní obchodníci si mnou ruce nad tučnými výdělky. Ano, mluvím o svátku všech zamilovaných o dni Svatého Valentýna, který se ,,slaví" 14. února...

14.3.2014 v 19:31 | Karma: 3,58 | Přečteno: 214x | Diskuse| Ostatní

Václav Beránek

Světlo přátelství

Vážení a milí čtenáři, doufám, že jste do nového roku se čtrnáctkou na konci vykročili podle svých představ a že jste pro vykročení do roku 2014 udělali ten první krok pravou nohou... Přeji Vám do roku 2014 pevné zdraví, štěstí a aby se Vám splnilo vše co si přejete. Avšak mějte prosím na paměti, že peníze a bohatství nejsou všechno... Ano, já vím, že v dnešní době jsou peníze třeba a že bez nich to prostě nejde, ale prosím, zastavme se na chvilinku a přemýšlejme.

28.1.2014 v 17:26 | Karma: 3,53 | Přečteno: 162x | Diskuse| Ostatní

Václav Beránek

Léčba šokem aneb Posun vpřed

Jak víme, proudí k nám nové energie, nové transformační energie, energie, které mění naše myšlení a nutí nás zamyslet se nad naším dosavadním životem. Změna našeho myšlení a smýšlení. Jsme postrkováni k tomu, abychom začali více uvažovat o smyslu našeho bytí zde na Zemi. Jsme voláni zpátky Domů. Měli bychom se více zaměřit sami na sebe. Vyšší moc si přeje, abychom poslouchali své srdce a věnovali pozornost hlavně sami sobě a také, abychom naslouchali našim Duchovním průvodcům, Andělům...

18.11.2013 v 19:33 | Karma: 3,98 | Přečteno: 242x | Diskuse| Ostatní

Václav Beránek

Nikdy nejsme sami ...

Pod vánočním stromečkem jsem letos našel úžasnou knížku. Knížku, která mi dodala jistotu a utvrdila mne v tom, že nikdy nejsme sami a do jisté míry mi otevřela oči. Je to kniha, která dává a vrací ztracenou naději lidem po celém světě. Naději a víru, že nikdy nejsme sami... I přesto, že nám to tak může připadat...

17.11.2013 v 19:21 | Karma: 6,93 | Přečteno: 395x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Atentátník přiznal u soudu vinu. Ficův stav se lepší, převoz ještě není možný

18. května 2024  11:09,  aktualizováno  13:30

Slovenský premiér Robert Fico, kterého ve středu postřelil atentátník, je ve stabilizovaném, ale...

Soud řeší obchody s počítači, obžalovaní údajně obrali stát o 180 milionů

26. ledna 2016  15:03,  aktualizováno  18.5 13:05

Ostravský krajský soud se začal zabývat obřími karuselovými obchody s výpočetní technikou. Pět...

GLOSA: TOP 09 jako KDS neboli ocásek ODS. Taky se v ní zřejmě tiše rozplyne

18. května 2024

Premium Jako by po volbách někdo TOP 09 polil mrtvou vodou. Místo aby s tím něco dělala, v poslední době...

Sudetští Němci na sjezdu pochválili dialog s Čechy. Zahráli i českou hymnu

18. května 2024  12:35

V sobotu, na druhém dni sjezdu Sudetoněmeckého krajanského sdružení (SL), které zastupuje zájmy...

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 322x
 

Narodil jsem se v roce 1991. Od narození jsem na invalidním vozíku, ale i přesto se snažím žít a žiji naplno a užívám si každý den naplno. Nemám totiž důvod zanevřít na svět okolo sebe, ale naopak mohu něco předat a pomáhat těm, co pomoct chtějí a něco sdělit těm, co chtějí naslouchat… protože vím, že vše na světě má nějaký smysl a důvod. A nic se neděje „jen tak“. 

Navštivte také na: www.vberanek.cz Těším se :)

Seznam rubrik